One more drink

Sitter och lyssnar på Dave Matthews - Grace is gone på högsta volym och undrar vad fan det är som händer.
Den låten påminner så om Chri (såklart, eftersom han e besatt av Dave). Undrar vad fan som hände där. Trodde jag hade hittat en helgo vän. Hördes ju av varje dag i flera månader och allt. Nu är det som att han inte existerar.

Kanske är det jag. Som vanligt. Jag får för mig att folk umgås med mig och låtsas tycka om mig, för att sedan med flit göra mig illa. Hur sjukt är inte det? Att man inte kan lita på folk runt om sig. Inte konstigt att vissa sticker när man kommer med falska anklagelser.

One drink to remember, then another to forget. Excuse me please, one more drink. Could you make it strong because I don't want to remember. One  more drink, and I'll move on.
Sad song.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0