Mer än ett år

Hej och hå denna soliga måndagsmorgon! :)

Vad underbart att vi är lediga idag när det är så fint väder...hoppas att det blir varmt ute också så att man kan sitta på altanen och läsa och plugga. :)
Har skickat iväg syrran nu. Hon är också ledig idag eftersom hon ska ha repitition med teatern och föreställning sedan på kvällen. Ska bli spännande att se henne. Jag fick agera sminkös nu på morgonen och fixa hennes hår. Blev jättesöt, men det är hon ju ändå. :)

Visste ni att vi har haft bloggen i lite mer än ett år nu? Helt otroligt. :) Jag saknar dock kommentarer...

Helgen har varit helskön. Har inte gjort så mycket...bara saker jag känt för att göra. Pratade med Angelica i telefon igår, det var längesen. Hoppas att dom kommer ner nästa vecka, hade varit skoj att se henne igen. :) Kollade också klart Da Vinci-koden....har lite svårt för att se människor som piskar sig själva blodiga. Filmen var bra, men boken var bättre. Brukar ju oftast vara så.

Var i stan med syrran och mamma igår också. Köpte present till min yngsta syster och en bok till mig själv. Tyckte att jag kunde behöva något som piggade upp mig nu när det är så mycket i skolan. Det blev Martina Haags I en annan del av Bromma, har velat läsa den ett tag nu.

Till helgen blir det jobb. Har fortfarande inte fått reda på vilka tider jag ska jobba. Hur bra är dom på att planera egentligen?

Ha en underbar dag! Je vous souhaite une bonne journée!

Pussar. Bisous.
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0