Lediga!

Bonjour tout le monde!
Avslutade skoldagen (och den här skolvecken) med det sista nationella provet, förhoppningsvis också det allra sista provet på den här terminen. Franska läsförståelsen var ganska svår. Hoppas, hoppas, att det gick bra. Får kraftiga nervösryck när jag tänker på att vi antagligen får tillbaka engelskan nästa vecka. Det är det ämne som jag bryr mig mest om vad jag får i faktiskt. Sedan kommer franskan och samhällskunskapen. Men nog tjatat om skolan...nu är vi ju lediga i fyra dagar. Yeah! :) Ska åka in i helgen och se om jag hittar något fint att ha på mig på skolavslutningen som nalkas snart. Såg ett par fina skor som jag väldigt gärna vill ha på mina fötter. Plus att jag nog ska få en ny fåtölj till mitt rum, det har jag längtat efter. Vill också gärna hinna träffa alla människor. Det känns som om jag har varit isolerad från alla kompisar nu i några veckor, eftersom det har varit så mycket i skolan. Wanna catch up that!

Näe, nu kurrar min mage. Ska gå ner till köket och se om det finns något ätbart.

Ha det toppen!

Bisous (pussar) / S

Kommentarer
Postat av: olivia

jag hör nog av mig ikväll tror jag. vi måste träffas i helgen :)

2009-05-20 @ 17:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0