Kämpar på

Brrrrrrrrr vad kallt det blev efter ett tag. 9 timmars hårt jobb på gbg-varvet. Väldigt stressigt må jag säga! Fick ta hand om lite allt möjligt. Stod mycket i kassan, var springflicka, hämtade nytt kaffe, svarade på frågor osv.. Roligt men tog på krafterna.

Känner mig grymt hjälplös. Gjort allt jag kan nu. Ger upp. För ett tag iaf. Vill inte, men vad ska jag göra? Bara att vänta och hoppas, annars acceptera. Acceptera att något var sjukt bra för bara en vecka sen, och nu inte existerar utan anledning. Det värsta som finns är att få ett nej av någon man tycker om. När det hänt flera gånger blir det inte kul. Det gör ont.

Hör Sveriges bidrag i Eurovision i bakgrunden. ääääääääääh.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0