Jakata Jakata JaTItakata

Can't help it. Can't stop smiling.

50 pers, en dans och en sal. Jive för hela köret med A, B och C klassare. Tränaren är lite lustig ibland, men antar att hennes små påhitt är bra i längden. Fick lära oss en ramsa vi ska "sjunga" när vi dansar. Jakata Jakata JaTItakata. Haha, helt sjukt egentligen. Roligt att skapa en stor kör av den ramsan, lät mer som kinesiska. Men jag lärde mig mycket på det. Tro det eller ej ;)

Var även roligt att träffa Marielle. Hon blev helt till sig, uppspelt och lycklig av nån anledning.. Haha, hon är sjukt söt. Folk undrade nog vad som hänt så som hon höll på. Toktok. Så nu blev jag lycklig ^^ Det smittar av sig och hon peppar mig verkligen till att bli lycklig. Underbart med vänner som verkligen visar att de bryr sig. Du är för go Marre <3

Imon e det som sagt nationella, så borde gå och lägga mig. Ingen sovmorgon då inte.
Sov nice! /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0