I'm in love with a fairytale

Hej, jag är trött. Är du?

Har haft en helmysig/rolig time med Edit :) Var ju ute igår kväll, och nu har vi ätit middag och kollat film. Inte helt fel! Dock vet jag inte vad jag tycker om Valand där vi var igår. Var studentkväll vilket märktes. Kul att man kände typ 30% av de som var där. Typ: Tjenare IT/Media barn! Hej Hulebäckare! Hej dansare! Tjaa konfakompisar! hm.. Det hela blev lite B. Han i baren satte på en skiva och sen var det bra liksom. Jaja, roligt ändå eftersom det blir vad man gör det till ;)

Känner att jag kör på impulshandlingar nu för tiden. Jag och Edit ställde oss och bakade kladdkaka mitt i natten (nästan iaf) på drygt 10 minuter bara sådär. Så det ska va.

Ha de bra! Det ska jag iaf..
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0