Hey, it's sunday.

Klockan är femhundraelftitvå och här är ekot.
Ja, så långsamt går klockan idag. Gick upp tidigt för att jobba, eftersom jag trodde jag skulle ha saker på g under dagen sen. Men neh.. Istället har man sovit, kollat klockan. tick tack. Väntat på kvällen. Kunde ha pluggat, men var för trött. Det har ju blivit vissas nattliga nöje att ringa/smsa och väcka mig mitt i natten nu för tiden.. KUL.

Men nu är det snart kväll :D Så nu är jag glad igen. Femhundraelftitvå timmar har gått. Väntar man på nått gott, väntar man aldrig för länge sägs det ju. Ska bara käka, sen spurta (antagligen, brukar ju va så) till bussen. Får se om det blir nåt impuls-besök på bio. Vem vet vem vet.

 Hey, I'm cool. Not.

Puss o hej lasagnej.. /N


Kommentarer
Postat av: Jennie

Älskar den bilden på Kasper :)

2009-05-04 @ 16:41:40
URL: http://theairibreathe.bloggspace.se
Postat av: Amanda

Nathalie, varför är du inte tillsammans med Atbin längre?...

2009-05-05 @ 21:19:18
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0