Förhindrar en hjärtattack

God morgon gott folk!
Kan man sjukanmäla sig för att förhindra hjärtattack?.. Ehm, är ju faktiskt förkyld också. Tappade rösten igår kväll. Läskigt!
Det är lite för mycket just nu, och ja, min kropp säger ifrån. Det känns som om allt har gått lite över styr när man börjar känna sitt eget hjärta slå konstigt. Då var det ju inte för att jag var andfådd liksom. Nu blir det alltså "vila" = sitta och skriva en lång analys till medieproduktionen.

Ska iaf in till skolan vid 1 tiden för att göra nationella i Spanska. OMG. Lyssna + läsa. Lyssna är det värsta ja vet, förstår inte ett p'''' när spanjorerna snackar som om de har raketer i munnen. Och jag har mvg i spanska (än så länge). Tycker synd om de som har g, kan ju inte förstå nåt :S

Ska försöka hindra mina sms-tummar idag också. Kan inte riktigt låta bli, men måste nog. Sms är inget bra sätt alltid att kommunicera. Man misstolkar så lätt. Eller?

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0