Enjoy!

Vilse i skogen med Johan vandrade jag omkring. Vandrade omkring men hittade ingenting...
FY FAN säger jag bara. Skulle ut på landet för att göra vårt nyhetsinslag om nya bostäder och sånt där (jättetråkigt, jag vet). Missade bussen, så bestämde oss för att gå dit istället. Skulle ju gå fort med bussen så kunde väl inte va så långt?.. Nänä, gick vilse i ett villaområde istället. Gick tillbaks, väntade på nästa buss.Åkte förbi den minimini lilla hållplatsen. Fick tillbaks från nästa hållplats. Traskade vid vägkanten och försökte undvika bilarna.
Kom fram: Inte en enda granne ville ställa upp på intervju fastän jag gav mitt största leende och var hur trevlig som helst! Uhu.

Fick filmat några hästar, sprungit efter en traktor med ett stort släp med kossor, filmat en söt gubbe som stod och sågade. Sen var det bara att ta sig hem igen. "Bara".
Missade bussen med två minuter, och den gick bara en gång i timmen. Bara att börja traska tillbaks till skolan längs vägkanten. Var för tusan ute i 3,5 timmar! Åkte sen hem, la mig på köksbordet och ville gråta. Det var min gårdag! Hade förträngt det där i går kväll...

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0