A good thing

Nu är jag tillbaka igen. Med tangentbordet i knät sitter jag och bloggar samtidigt som jag håller ett öga på tv:n. Ellen DeGeneres är som vanligt på i min ruta. Eller ja, jag brukar kolla på henne om vi slutar tidigt någon dag, eftersom hennes show bara går så här tidigt på dagen. Kate Hudson är dagens gäst...härligt skratt den tjejen har.

Vilken onödig dag det var i skolan idag. Vi hade bara en lektion och gjorde typ ingenting. Fast vår lärare ville väl hemskt gärna tro att vi hade jättemycket att göra. Not true! Det är så härligt att slippa plugga järnet när man kommer hem från skolan, men det känns också konstigt. Nu har man plötsligt all tid i världen. Wonderful!

Har precis beställt biljetter till Angels and Demons på söndag, Jag och pappa ska gå på den. Det var längesen jag gick på bio med någon i familjen, förutom syrran då. Härligt att bli bjuden i alla fall, inklusive the free popcorn. Just det, popcorn funkar alltid om man vill få med mig på något eller dylikt. Min syster tror att jag inte unnar mig något onyttigt nuförtiden, men det är inte sant. Mina värsta laster är popcorn och glass. Annars så äter jag faktiskt inte mycket godis eller kakor längre...bara kakorna som mamma bakar då och då. Jepp, har blivit värsta hälsofreaket! Which is a good thing, really. Förlåt, blandar engelska med svenska när jag hör det samtidigt på tv:n. Ska nog gå nu, before it gets worse.

Bye!

Kisses / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0