Yes, I'll miss you

Heluu alla!
Jag är peppad som fan! Eller inte.. Ska tävla imon, har verkligen ingen lust. Det har blivit lite för mycket av det den senaste tiden och dessutom ska typ inga andra med.. Inte Diana :(<3 Kommer kännas konstigt.

Dagen har varit bra iaf :) Fick veta att jag ligger riktigt bra till i spanskan och att nationella inte kommer påverka nåt typ^^ Om jag inte får G på alla delar så att säga.
Chrissan (förlåt Christian) följde med mig hem efter skolan idag. Aldrig varit här förut så det var kul. Fick honom o se Mamma Mia för första gången mahaha. Himla go kille om jag får säga det själv :) Fastän han e så självkär... ^^

Gonatt alla och ha en bra lördag! Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0