Panikångest

Vet inte varför jag får sån panikångest jämt nuförtiden. Andas.
Vet inte varför jag är så fruktansvärt rädd att förlora honom.. Egentligen tycker jag väl inte om honom mycket?
Nu snackar jag om min danspartner. Folk säger att när man kommer upp i B-klass så byter ofta killarna partner till nån bättre. Det hände min kompis idag. Sån jävla stil :(
Kanske för att vi har gått igenom så mycket tillsammans i över två år nu. Träffar honom 3-5 ggr/veckan. Fastän vi bråkar som fan ibland, känns det tryggt med honom. Har varit min enda partner (som e kille), och jag vill att det förblir så. Att vi blir stora tillsammans. Borde jag ge upp den drömmen? Andas.

/N

Kommentarer
Postat av: Malin

Andas, andas <3<3

2009-03-17 @ 12:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0