Hej o hå i backarna

I'm back!
Eller okej, jag är fortfarande i Sälen, men sitter lite vid pappas bärbara.
OOOOONT! Ajaj, gör det så här ont för alla som åker skidor? Ont i vaderna, höfterna och armarna.
Igår hade vi privatlektion i tre timmar av Daniel :) Först kunde vi ju knappt stå på skidorna. Det första jag gjorde va att glida baklänges istället för framåt mot liften. Då fick Daniel åka efter o fånga mig xD Pinsamt.
Sen gick det bättre och bättre! Jag blev dock påkörd av en dansk och lillsyrran ramlade i liften några gånger.

Idag när vi skulle åka första gången åkte vi till en lite för svår backe.. Jag fick lite panikångest: "Pappa, jag vill inte mer, vill ner! Helst utan att dö.." Ja.. Det var skitläskigt. Sen när jag väl kommit ner så satsade jag på en barnbacken för att försöka komma igång igen. Tillslut var det upp i den jobbiga backen igen och då gick det bättre!

Melodifestivalen ikväll :) Fast alla suger!
Puss /N

Kommentarer
Postat av: Cicci

Så du menar att du inte ramlat i liften än? Jag är imponerad. ;) Jag burkar ramla minst en gång per skidresa. :P

2009-03-07 @ 18:52:13
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0