Spola tillbaka?

Här sitter vi i skolan och har webbdesign. Jag är klar med mitt arbete så jag har ingenting att göra. Och vi slutar om en halvtimme. Ni anar inte hur segt det är att sluta vid fem-tiden en måndag.
Dessutom låter jag som om jag stoppat en massa halm i näsan eller något sådant. Förkyldning är ingenting att leka med. Men jag behöver i alla fall inte springa ut från lektionen tio gånger för att snyta mig som jag gjorde förra veckan.
Jag måste vara med på dansen idag. Är ju inte så många gånger kvar nu denna terminen.
Imorgon är det matteprov. Usch, får se hur det går. Har ju ändå pluggat en hel del inför det. Matte var en gång i tiden ett av mina favoritämnen, men nu är det så svårt. Jag är glad när matte B är över. 

Jag vill ha tillbaka helgen! Kan man inte spola tillbaka tiden? Då skulle jag vilja sitta i biosalongen igen. Hihi. ^^

Ha en fortsatt trevlig dag! (gud, det lät som en programledare på radio...väldigt vad seriös man kan låta nu då.)

// Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0