Hej hemska värld!

Humöret går upp och ner, minst sagt. Jag är lite av en emotion-tjej.
Vi skulle ha kärleks-tema i skolan. Varför pratar vi då om traffiking hela dan? Kollade på en jättehemsk film som dessutom visade sig vara en sann historia. Sen ännu en hemsk film, då en dokumentär. Vet ni hur grymt många prostituerade det finns i bara gbg? Och hur många äckliga gubbar som dagligen köper sex av 16-åringar!? Jag är äcklad.

Jag ska förresten iväg till Sälen tors-sön. Helt nytt för mig, aldrig åkt innan! Förutom över dagen med skolan i 8an eller nåt sånt. Ska bli spännande! Hoppas bara på att inte skada mig :P

Puss/N

Kommentarer
Postat av: miss Amanda

Usch, det är riktigt vidrigt sånt där. Det borde vara skottpeng på de där äckelgubbarna, dom är ju fan sjuka.

2009-03-04 @ 19:35:57
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0