Dagens teknik asså

Har ALLA datorer någonting emot mig idag eller? Till och med datorn här hemma jobbar sig. :S Vi hade stooora problem att spara filmerna som vi jobbar med i skolan idag. Tog typ en timme. Ska inte dagens teknik typ fungera på en sekund? Tydligen inte. Träffade iaf Olivia som tröstade mig med att deras datorer på samhäll inte ens går att logga in på.
Vi hade oxå jättetrevligt igår på bion förresten. Den var faktiskt rätt rolig. Ett plus var ju så klart att J.A var med. :) hihi.

Innan jag drar iväg till dansen vill jag bara slänga en extra stor kyss till Jess - min syrra som fyller 14 idag. Grattis! <33

Och så får ni andra oxå varsin lite mindre puss.

// S

Kommentarer
Postat av: Jess

TACK <3<3<3<3 Såg inte det förrän nu!!! Puss

2009-03-20 @ 11:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0