Bästa filmen ever!

Jag vet inte varför jag har sådant sug för att blogga ikväll, men så är det!
Kan ju berätta att jag och Sandra ska ge oss ut i stora vida världen imorgon. Jajjemän, vi ska göra en film om trafficking. Därför ska vi träffa en från prostitutionsgruppen och göra en intervju på förmiddan. Spännande! Det är verkligen ett intressant ämne, vilket gör oss i gruppen grymt engagerade. Vi ska göra den bästa filmen från IT/Media ever!

Förutom att ha det som en dokumentär så ska vi även göra en dramatisering med Sandra som huvudperson. Hon ska vara ett trafficking-offer från Moldavien. Kan bli najs...

Det är en bra linje vi går har jag insett (nu). Vi får verkligen röra oss utanför skolans väggar, träffa intressanta människor och få mer livserfarenhet! Börjar ju bli riktigt proffsiga på det där med intervjuer^^ Kanske ska bli journalist? VILL.

Menmen nu borde jag väl duscha. Ska iväg i tid imorgon för att ta vackra filmklipp från "underbara" (sexköparnas stad) Göteborg!

Gonatt! /Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0