Anställningsintervju

Anställninsintervju. Ny erfarenhet. Jag var nervös innan, men inte så otroligt som jag trodde att jag skulle vara. Kom till Condeco halv 5, men då satt hon jag skulle träffa och intervjuade en annan tjej. Kände press då de såg ut att skratta mycket. Sen var det min tur..
Hon ställde onödigt svåra frågor. Det är inte så lätt att bara sådär komma på ett svar till frågor som: Vad skulle Du bidra med om du fick jobb här? Hur beter du dig i stressade situationer? Osv.. Eh.. Jag fick fram att jag skulle ta det på allvar, göra mitt bästa och alltid vara trevlig mot kunderna. Ja, vad skulle jag säga? Får se innan söndag om jag får nåt, men är inte så säker på det. Hade varit sjukt kul. Vill vill vill!!! 

Imorgon, bestämt sagt klockan 6.00 på morgonen beger vi oss till Sälen :) Så förvänta er inget bloggande från min sida på ett tag! Är tillbaks nån gång på söndag.

Puss och ha det! /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0