Midsommar, landet och män

God kväll!
Bilder kommer som får beskriva midsommarhelgen. Tack Jennie för en mysig, rolig och trevlig midsommarafton! Hoppas ni andra också har haft det bra.

Igår var jag uppe på landet för första gången på säkert ett år. Jättehärligt! Kände att jag hade saknat det. Hade till och med svårt att hitta dit då jag körde.. Släkten var där, eftersom det är mormor och morfar som äger placet. Skönt att bara få vila och andas in ren luft. Tomten ligger inte helt öde, så som man säkert tänker sig ett land. Det har inte heller en bondgård med hästar och stuff. Nono. Hus finns runt omkring, men även skog och en liten sjö. Men nu ska landet säljas snart! Uhu.

Det är lite kul (okej själva grejen är ju såklart inte kul), men den senaste tiden har killar tagit kontakt med mig när de har kärleksproblem, komplex eller liknande. Jag vet inte om jag är så jättebra på att ge bra råd och så men det verkar ju vara uppskattat. Och ärligt talat, det uppskattar jag! :)

Ha de bra! Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0