Trevlig midsommar

Godmorgon! :)

Och glad midsommar för den delen! :) Älskar sådana här dagar när man får klä upp sig lite extra och det blir ju inte sämre då man har mest kläder i garderoben som är just sommarkläder. Om några timmar drar jag till O i stan och då är det dags att ta fram kockmössan. Vi ska laga middag, vet dock inte vad ännu. Sedan får vi se vad som händer senare framåt kvällen, vet bara att O:s kompis också kommer. Men först blir det midsommarlunch med familjen; grillat!! :) Längtar efter alla jordgubbar! :)

Har haft en underbar vecka tillsammans med Jess. Legat och stekt på altanen (fast inte såå mycket, är verkligen rädd för att bränna mig när solen är så farlig nu), svalkat oss med egengjord milkshake, käkat en massa glass, kollat en massa filmer och annat (då det regnade) och bara haft det mysigt. :)<3
Dessutom kom tidningen där man kan beställa en massa smått och gott till resan. Wiiihii!! :)  Det är riktigt farligt för mig att öppna den med tanke på alla parfymer som finns att köpa! Love that! Har min egen lilla samling, som definitivt kommer att bli större...säkert efter denna sommar också!

Ha nu en riktigt underbar midsommar!

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0