Oh My God

Oh My God! Amerikanare i huset mitt emot. What am I going to do? Spionage på högsta nivå idag. Våra grannar hyr nämligen ut sitt hus nu i några veckor, och igår kom the american family. Väldigt många människor faktiskt. Vad jag blev lycklig då...sitter och försöker komma på något som man kan göra för att by accident börja starta en konversation med någon av dem. Hehe.

Härlig dag vid havet igår med trevligt sällskap. Var vid havet med familjen i fredags också, då blev det Öckerö. Njuter av värmen! :) Har faktiskt orkat masa mig ut och springa två gånger i veckan nu också. Goodie! (Ni hör, blir redan påverkad av våra tillfälliga grannar...men säg någon gång som jag inte blir det av dessa fantastiska människor.)

Puss på er i värmen / S


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ): Bra Sandra, men glöm inte att de bara är amerikanare, inte gud ;I)

2009-06-29 @ 10:21:09
Postat av: Anna

Oj, man ser inte vad man skrivit innan man har skickat komentaren, därav min sura smilegubbe, den skulle vara glad :) Hopas att jag inte stavat fel 100 gånger this time ;)

2009-06-29 @ 10:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0