Never realized

God morgon! :)

Guud vad härligt med sommarlov! :D Har redan tillbringat några riktigt underbara dagar. Har träffat Ollie en massa gånger den senaste veckan. :) Nu när man verkligen har tid så är allt toppen! Drog med mig henne till stan innan skolavslutningen för att hitta en vit kofta, lättare sagt än gjort i dessa tider. Men underbar som hon är följde hon med mig till alla affärer i hela stan typ. Vi fick också en mysig kväll tillsammans på skolavslutningsdagen på ett café med kärleksmums i högsta hugg. Sedan gav vi oss ut i regnet för att försöka på tag på ett par gratis biobiljetter till en förhandsvisning av en film, men det misslyckades typiskt nog. Men för att pigga upp oss med någon annan film hyrde vi i lördags Benjamin Button. Gud vad vi var mätta efter den kvällen. Grönsaksfyllda tortilla-bröd, rabarberpaj, popcorn! :) Vill bara säga hur mycket du betyder för mig, O. <3

Never realized you're a good listener
Never realized you're always there
Never realized how much I need you in my life
Never realized that, until now

I fredags, när det regnade hela dagen, hade jag o Jess filmdag och hemma-mys. Det blev ett antal filmer, innan det var dags att hämta syrra nr. 2 från Fritis.
Igår firade vi mammas födelsedag med att gå runt på Potatisfestivalen i Alingsås. Ett tag sedan jag var där. Vi gick ut och åt på en fransk pizzeria. Très succulent! (Höll på att säga det till servitören, men i sista sekunden hindrade jag mig själv.) Jag fick köpt mig en ny väska också på marknaden. Skitsnygg! Jag och väskor liksom, dangerous! ;P

Ha en underbar dag och hoppas att solen fortsätter skina! :)

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0