I'm starting to like it

Nu är man ett psyko? Aja, säger du det. Skrattretande ju. 

Jag är förvånad över mig själv. Det värsta jag vetat hela mitt liv (när det gäller mat) är OST. Usch fy blä. Men nu har jag till och med börjat tycka att det är lite gott.. Tänkte att det kan vara bra nu när jag är vegetarian. Jag menar, det är jobbigt att hitta pålägg, och om man äter hos någon annan så finns det ju liksom ett pålägg: ost.
Onödig-info.com ;)

Körkortsteori är det som gäller nu. Sen ska vi tre bloggare baka tårta till hela klassen. "Vi kan göra det!" Hehe bra där.. Men det blir nog kul! Vi tre i köket liksom. Det brukar ju funka hyfsat (= Edit sköter det mesta och vi är fån).

Ha en bra dag! Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0