Icke godkänd

Äh.. Jag skyller på att jag var nervös + att jag tvingats övningsköra mest med automat. Icke godkänt till mig! Okej, det var ingen uppkörning eller så, men det är en massa delmoment man måste få godkänt på för att få gå vidare.
Aja, bara att åka hem och träna träna träna. Hade underlättat om man haft en bil. Morr.

Stort minus till hon i receptionen på bilskolan. Hon bara snackade i telefon med vänner, tog dit vänner och lekte med sin kanin (!) istället för att t.ex. hjälpa mig när jag bad om det. Suck. Dessutom minus till lokalen som var rätt sliskig. Fick sitta i en kall källare med en stor nedsutten soffa och plugga teorin.
Det var bara jag och en till elev, Petter, där på hela dagen. Väldigt trevlig som tur var! Är väl vi två som kommer hänga där dom närmaste dagarna..
Nu MÅSTE jag få tag på en bil!
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0