Ibland så har du det

Nepp det blev inget bad. Vi är för mesiga helt enkelt! Eller okej, badkrukor. Vi ser inte poängen med att utsätta sig själv för den smärta att bli så kall bara för att. Satt med fötterna i och myste i solen istället =)

Vad gör man inte en lördag kväll då man inte har något att göra, om inte sitter själv framför datorn och skrattar i över en timme? Bokstavligt talat skrattar. Har ont i magen nu. Christian kan vara så sjukt rolig ibland så det e inte klokt. Haha.
Han är sjuk, sitter och snackar i micken hela tiden fastän jag inte svarar. Gjort det i en timme och berättat historier och jag tror jag dör snart.. Japp så e de! Som om ni bryr er om min onödiga fakta men ändå :D Jag dör.
hahaha

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0