I like your style

Snart läggdags. Ska upp tidigt imorgon eftersom jag ska ta mig så långt bort som till Jennie och vara där vid 10. Varför? För att vara med på midsommarfirande där då :D haha. Midsommar med flickan min, det blir mys!
Ska till landet för en gångs skull sen i helgen också. Har nog inte varit där på ett år iaf.. Och nu ska det säljas snart. Uhu.

Blev en promenad med Cicci ikväll. Underbart att släppas ut i friheten lite, och få trevligt sällskap!
Nu är det något helmysko på tv som jag inte ens vet om man borde titta på om man vill kunna sova i natt. Saker som kommer ut från datorn och dödar en? EH hjälp, jag stänger av här nu! :S

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0