Hej, vet du att jag är badkruka?

Trevligt i stan med Petter, men vet inte om han håller med.. Haha. Aja får väl se.
Men ey, det är varmt ute! Självklart har ni inte missat det, tänkte bara påminna er och ge lite onödig fakta liksom.
Kanske ska ner till sjön och bada med Cicci snart. Vi vinner nog priset båda två som Sveriges största badkrukor. Jag hade ju tänkt vänta till Kreta men nu vet jag inte längre..

Har dessutom gått runt flera dagar och undrat varför Malin inte svarat på mitt mail. Nu insåg jag att hon svarat för fem dagar sen! Alla dessa facebook mail dolde det. Illa av mig. Hon är ju ute och seglar med skolan i två månader runt världen, men kommer hem snart. Saknar henne! Men vilket äventyr.

Nu drar jag till mamma och hämtar bikini! 
Puss /N 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0