Gaaah?

Ska man behöva sitta i skolan flera timmar för att få reda på sitt betyg i webbdesign? Vet inte om jag har G eller MVG. Skulle gissa på G med tanke på att min egna hemsida inte blev någe vidare alls.. Kanske inte det ämne jag prioriterat högst!

Den här dagen ska bli intressant.. Får se hur det blir. Men det ballaste av allt är ju att Edit är och tatuerar sig nu! Modigt tjejen :) Håller tummarna, blir säkert megasnyggt.

Sandra säger att jag ska skriva att hon säger Gaaaaaaaaaah, fråga mig inte varför. Yes? ;)
Längtar till imon! Hoppas på bra väder, för då blir det dansavslutning i Slottsskogen med brännboll o sånt. Vet dock inte ens vart vi ska mötas, så antar att det slutar med att jag och Marre går runt som två vilsna själar och letar danspolare.. :D

Snart min tur betygsnack! Puss /N

Kommentarer
Postat av: Jennie

Om du skulle råka träffa på Fabian då kan du ju slå honom och fråga varför han inte ringt mig... Eller gör inte det. ;)

2009-06-08 @ 22:38:35
URL: http://theairibreathe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0