Följetong: Vad amerikanarna har för sig - Del 1

Igår kväll var alla New York -killarna (om det nu är där de kommer ifrån) ute och spelade badminton. Jag och syrran hade den smarta planen att ställa oss lite längre bort och kasta frees-bee. Något som jag inte har gjort på så länge att jag inte ens kommer ihåg hur det stavas. Några andra ungar i vårt område var också ute och kastade boll. Det kändes nästan som om jag hade blivit liten igen. Haha. Men i alla fall så var det en liten kille, av de som var ute och kastade boll, som började retas lite med de amerikanska killarna. Han typ: Hahah, nu ska jag kasta det här glaset på er! Ja, för han hade nämligen ett glas i handen. Men såklart fattade inte the guys vad han sa: What is he saying? Det hela slutade med att den lilla killen plötsligt kastade glaset mitt framför amerikanerna. What was that? Ropade deras föräldrar...och då svarade de: Some swedish kid threw a glass here!
Hahahahaha. Det roligaste som jag var med om igår (förutom att träffa Nathalie då såklart), men dock så misslyckades min o Jess plan att kunna ta kontakt med killarna genom vårt frees-bee kastande. Bättre lycka idag, kanske?

// S, som bloggar om sina tillfälliga grannar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0