Flowerpower!

Vilken lyckad dag, faktiskt! Trodde inte att jag skulle tycka om att ha friluftsdag runt skolan, men det var riktigt roligt. Skrattade typ hela tiden med mina två godingar. Dock var det väldigt kallt, är inte van vid det nu förtiden. Fick tigga kramar hela tiden av N och E. :)

Jag o Anna vet verkligen hur bra motion det ger att inte bara springa 400 m (som jag fick göra idag på stafetten, min klasskompis sa att jag inte ens såg andfådd ut efteråt...det får man vara glad för, att konditionen fortfarande är i topp!) utan också att springa omkring och ta kort i en och en halvtimme på en massa platser. Några kommentarer från A (den här gången var det inte bara jag som sa en massa dumt, fast idag insåg jag och Nathalie att hon också säger en massa dumt, så jag är i alla fall inte ensam om det ;P): Du är väl ingen jävla älg?! (När jag drog två blomkvistar över huvudet...varför blir jag bara bra på kort med blommor?!) Omen, var är busken? (Again, flower power!) Paris, kända städer...wohoo! (Tydligen en låt som jag och A:s syster skrev för typ 6 år sedan. Det där kommatecknet lade jag till, för jag hoppas verkligen inte att vi då var så dumma att vi skrev i ägandeform, alltså att Paris har en massa kända städer! Lyckligtvis skriver jag lite bättre låtar numera...har faktiskt gitarr -och sånguppträdande idag.)

Några av de många fina bilderna på oss från igår (Allt blir bra om man har en systemkamera och blommor har jag konstaterat.):










Kommentarer
Postat av: Anna

Naaw ;) Gulligt haha, skriver jag något nu? Jag ser iallafall inget, haha puss

2009-06-03 @ 16:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0