Eres muy guapo

Så har man varit på teater. Eller monologer rättare sagt. Jennie var anledningen till att jag gick dit och hon var underbar! Så duktig. Satt med ett leende på läpparna. Sen var de andra också väldigt bra. Riktigt underhållande ju!

Vet ni vad det bästa knepet för att slappna av för mig är? Att skriva. Det är väl därför jag bloggar så mycket. Men något som ibland är ännu bättre är att ta ett block och en penna och krypa upp i sängen med lite go musik i bakgrunden. Att låta pennan leka på pappret och blicken bara följa det som skrivs är fascinerande. Jag har en känsla när jag sätter mig. Sen gäller det bara att förmedla den på något sätt. Jag vet inte hur, och det är det som gör det så spännande. Jag har ingen aning om hur det ska sluta. Det kan vara allt från en mobil till en hemlös som får förmedla något. Jepp, I like.

Imorgon är vi lediga. Det blir till att skriva webdesign analys, läsa Jonas rapport, plugga körkortsteori och fika med Marre :) Sen får vi se om nåt mer händer.

Puss o gonatt mina vänner! /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0