Det är faktiskt rätt kul

Sista dagen på denna intensiv-veckan. Skönt! Tröttheten smyger närmare inpå mig dag för dag.
Men jag måste ändå säga att det är väldigt roligt. Lär mig nya grejer med körningen varje dag och min lärare är helcool. Dock snackar han kanske lite för mycket om andra saker än själva körningen ibland. Jag är tydligen rätt lätt att tolka dessutom. Efter tre lektioner förstod han själv att jag har väldigt höga krav på mig själv och lyckas bra med det mesta i skolan. Höhö. Slutkommentar: "Så, nu får du hem och öva på det. Och jag tycker du ska bli advokat! Hejdå!". What liksom? :D

Teorin är faktiskt inte heller så dum. Det är intressant så länge det inte handlar om vikter och massa sån skit.
Nu har jag haft min rast. Teorin väntar.
Puss o kram /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0