Det är dans på slottsskogen

Milow - Ayo Technology in my heart.

Slottsskogen var planen och slottsskogen blev det. Mötte Marre i staden innan och drog runt lite. Sedan mötte vi Diana och Henriette och tog oss till Villa Belparc. Yes, vi lyckades hitta! Otroligt.
Det var väl inte fullt drag där precis. Massa okänt folk + dansmänniskor. Några spelade brännboll medan några körde min stil: satt och kollade på och snackade istället. Trevligt att träffa lite folk, men vädret kunder varit bättre och egentligen kunde vi skippat brännbollen.

Det slutade med att jag, Diana, Henriette, Fabian och Niclas stack därifrån på vår egen vandring. Sjysst folk. Synd att Niclas ska sluta och inte hänger med på lägret :/ Lumpen o allt vafän. Han gick runt och lekte att hans gitarrställ var ett "bratgevär" och siktade på alla bratar vi mötte. Nä fy va elak jag e som driver med honom ännu en gång här ;) Kanske roar dig Jennie iaf om du läser? haha.

NU SKA JAG INTE BRY MIG MER. JAG SKA SOVA, SEN ÄR ALLT SÅ JÄVLA BRA. SÅ ÄR DET EFTERSOM JAG BESTÄMMER DET. JIPPI!
 
 Fina dansare<3 Diana och Julia.


Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0