Dansfeber

Jag vet inte vet inte vet inte. Vet du? Nej, inte du heller.
Jag är lite nervös faktiskt. Lite glad, lite arg, lite orolig. Vet inte-humör.

Har i alla fall lyckats skriva en analys som jag skulle och tittat lite på körkortsteorin. Dock för lite.
Ska få en lånebil idag och få behålla den över helgen ^^ En bekant ska låna ut sin, så får han våran. Han tyckte det var sååå dumt att jag inte har någon manuell att öva med, utan bara automat. Och det är ju klart. Ska bli kul att öva mycket!

Och som rubriken säger: Jag har dansfeber! VILL! Funderade seriöst på att åka och träna ikväll ändå, men kanske är dumt att pajja foten nu igen när den är på väg att bli bra. Jag testade och kom fram till att jag minns cha-cha programmet i alla fall. Yey. Tur det..

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0