Bussväntande

Sitter och väntar på bussen. Har äntligen hunnit med allt som jag hade att göra idag. Var till och med tvungen att skriva en kom-ihåg lista för att inte glömma något!
Wii, min samhällskunskapslärare sa till mig att jag kommer att bli en jättebra journalist. Det där behövde jag få höra! :)
Har fått min franskabok också nu. Då blir det till att plugga detta underbara språk på egen hand i ett år, innan det är dags för universitetet.

Vad jobbiga vissa människor är. Velar hela tiden. Jag skulle egentligen jobbat idag, med att sälja popcorn. Men nu behövde de visst inte så mycket folk idag. Imorgon blir det i alla fall 12 timmars hårt arbete...men lönen är go! :)
Dock blir det till att lägga sig tidigt ikväll!

Mina nya löparskor är jättesköna. Var såå glad att jag äntligen fick komma ut och springa långt igen igår. Har saknat det!

Nu går bussen snart. Ser för en gångs skulle fram emot att sitta för mig själv där och läsa ett stycke i min bok (Höga Klackar). Vet ni egentligen hur många timmar man ägnar sitt liv åt att åka buss, att vänta på bussen och att gå till bussen? Det är helt sjukt...(måste sluta att lägga till det hela tiden efter allt jag säger, börjar bli en dålig vana.)

Puss på er / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0