Bjuder på mig själv

Godmorgon i det härliga vädret!
Fått någon solbränna under helgen då? Lite kanske. Men min helg har bestått av att flänga runt och träffa en massa människor...så underbart när man hinner med allt man vill göra nu när det inte är något i skolan kvar!
Så jävla roligt var det i fredags när jag och Anna bestämde oss för att vara lite barnsligt busiga and mess with the little girls. (Alltså våra systrar och deras tjejkompisar, när de skulle ha tältparty i vår trädgård.) De tyckte att vi var så oerhört töntiga så det inte var klokt. Det är ju den åldern, men sån tur är så kom vi fram till att vi är förbi den nu och anser att ingenting är töntigt längre. Wihhi för att leva livet efter sina egna mått och värderingar...blir ju tröttsamt att bara agera vuxen hela tiden.

Var i stan med Amina i lördags. Det är inte klokt vad mycket jag har lärt mig genom att prata franska med henne. Vi varvade lite mellan svenska och franska, så att hon också skulle lära sig någonting. Nu börjar det likna lite mer hur man diskuterar och pratar med sina vänner på svenska. Très bien! :)
Sedan på kvällen blev det grillning av marshmallows och bananer med choklad i vid en sjö med  E och N. Så mysigt! Kvällen bestod i att komma på alla dumma saker som jag har sagt och gjort. Typ "kom ni ihåg den gången då Sandra trodde att man skulle stoppa i sladden till filmkameran i linsen?". Jaa, allt jag kan säga är att det är tur att man kan bjuda på sig själv, annars hade man haft det tufft. Hahah. :)

Bio med pappa igår. Angels and Demons var riktigt bra, bättre gjord än Da Vinci-koden faktiskt. Har börjat testa alla smaker av Ramlösa och Bon Aqua silver nu. Päronsmak är riktigt yammie! :)

SF Bio: Änglar och demoner

Angels and Demons med Tom Hanks i huvudrollen (Förresten kommer Dan Brown ut med sin nya bok snart, can't wait! Det är den tredje boken om Robert Langdon.)

Snart sommarlov...kunde vi inte slutat denna veckan?!

Pussie / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0