Allt verkar hända mig

Alltså seriöst, allt kan tydligen hända mig:


1. Blev nästan upphämtad av en snubbe som verkade tro att jag var prostituerad, och vad gör jag då? "Är du Claes?" Väntade på mammas nya kille och mamma som skulle hämta mig.. Där kunde jag dött typ, lyckat.
2. Ville veta om Gamlestan och Gamlestadstorget är samma sak. Av alla vid Drottningtorget väljer jag att fråga två killar i 30 års åldern. Visade sig att de var rätt påverkade och efter det inte släppte mig ur syne. Vid gamlestan: "Haha, vi följde efter dig! Vart ska du?;)".
3. Träffar en av killarna igen i stan dagen efter. Nooo.
4. Råkar hamna i samma soffa vid bilskolan som en tjej jag aldrig träffat innan, men vars kille jag känner, och vet att hennes kille är otrogen mot henne. Ska man säga nåt? Är det ett tecken, budskap?
5. Har kört bil väldigt länge, men får ändå icke godkänt på grunderna.

Och allt inom några dagar.. Vill någon mig nåt eller vad är grejen? Ingenting förvånar mig längre.

 Puss /N


Kommentarer
Postat av: Jennie

Attans... låter inte bra... :S

Men allt blir bra när du träffar mig sen :)

Snygging förresten! Puss på dig!

2009-06-16 @ 23:19:39
URL: http://theairibreathe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0