I do like me signal

Hyvvä päjve!
Okej, jag har ingen aning om hur man skriver något på finska. Ändå är jag halvfinsk. Det här är illa.
Träffade nyss några släktingar från just Finland. Dock pratade dom svenska som tur var.

Haft en helnice dag med Marielle. Havet var planen från början, men eftersom vissa är så smarta och bränner sig totalt dagen innan så fick det bli en stadstrip istället. Hon är verkligen bra att shoppa med, tro mig! Inte så att hon bara aktivt och intresserat letar efter saker till sig själv, nejnej. Lika intresserad är hon av att hitta saker till mig. Men hon blir lite arg eftersom jag är så kräsen. Inget duger för mig typ! Hittade inget heller.. Men väldigt roligt :) Min nya frisör har hon lovat att bli nu också. Grymt!

Igår var jag och min Jennie på bio, The proposal. Underbar! Hett hett hett tips en het sommardag ;P En sådan lättsam, gullig och rolig film man verkligen sitter och skrattar till.



 
Göteborg är en vacker stad i solnedgången. Men Jennie är vackrare :)
 Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0