Nöta på, nöta på

Äntligen kan jag lyssna på underbara Elin Ruth här på datorn igen! Köpt nya hörlurar, eftersom de andra pajjade totalt. Dessutom är ljudet på själva datorn katastrofalt. Wonderfuuul now :)

Visste ni att jag inte har något liv just nu? Haha. Typ. Har suttit två timmar på bilskolan och repeterat teoriprov. Sen suttit hemma och NÖTAT in allt från att köra med släpvagn till siktsträckor i mörker med mera mera mera ett bra tag. Fick i alla fall joggat ikväll med. Känns gött och riktigt hurtigt.

Tro det eller ej, men sov faktiskt till halv 11 i morse. Inte illa! Var inte meningen, skulle lagt mig tidigt. Men hur kul är det att sova när man är helt ensam i ett hus? Nae...
Satt dessutom uppe rätt länge och snackade med en god vän. En vän som alltid lyssnar på oavsett vilken skit jag har att komma med. Haha, men det är gött att ha någon sådan. Som dessutom är så lik en själv: Överanalyserande, känslig och har svårt att släppa saker. Tack för att du finns, kom hit till Götet NU innan sommaren tar slut. :)

Gonatt vänner! Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0