The perfect day

De flesta vet redan om det, men kan ju nämna det här ändå... Jag klarade teoriprovet! :D Tjeeenare vilken skön känsla. Har nog aldrig tidigare varit så nervös. Känslan och väntan då jag tryckte på knappen "avsluta prov, se resultat", Herrejävlar.. Snällasnällasnälla.. YEEEEEEEEES!
Men tro mig, det var svårt! Kom frågor på saker som inte ens finns med i teoriboken. Hur sjukt är inte det!? Inte full pott, men riktigt bra :) Nu är i alla fall det äntligen över. Gött som tusan.

Helt goo kväll med. Sushi och Ice Age 3 med en go pojk :) Filmen var riktigt hilma kul måste jag säga. Man skrattade ganska mycket = Sevärd! Det sjukaste var ändå att i en stor salong som inte var fullsatt, kom Diana och hennes kompis och satte sig bredvid oss. Av alla 300 platser hade dom bokat platserna precis bredvid oss! Haha. Hur sjukt är inte det?

Nu ska jag sova. Natti natti puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0