Städdagboken - Dag 5 - End of this week

Can't believe I made it. Jag fixade första veckan på städservice! Vi fick fika idag också. Det är så varje fredag. Goodie! Resten av sommarlovet har jag inte brytt mig om vilken veckodag det har varit, eller rättare sagt har jag inte hållt ordning på vilken dag det har varit som man annars brukar göra. Men nu så börjar dagarna rulla på igen och det är därför jag är så glad att det är fredag idag! Dessutom har jag flängt iväg till stan. Kom hem för någon timme sedan. Ännu mer kläder köpta. Now I'm all set inför hösten! Kanske...förutom en liten sak, eller egentligen en rätt stor sak eftersom den är dyr men får se om jag har råd att köpa den. Så...idag ska jag inte skriva så mycket mer.



Så här glatt smaskade jag smoothie i början av sommaren!

Puss / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0