Se det från den danska sidan!

Hej och förlåt för dålig uppdatering!
Har varit väldigt upptagen det senaste. Dagarna är minst sagt fullspäckade. Och sömn, vad är det? Har inte fått sova längre än till klockan 8 mer än en gång på hela sommarlovet. Illa värre! I morse när jag skulle till jobbet trodde jag att jag skulle falla ihop mitt i stan av trötthet. Gjorde som tur var inte det.

Danmark är ett speciellt land. Ser ju helt annorlunda ut jämfört med Sverige. Platt, stenhus istället för trähus och en massa pölse överallt. Men vad jag tänkte på när vi var där igår? Hur vägmarkeringarna var gjorda, och de var mycket bättre där! Hjärnskadad.
Japp, grannlandet fick besök av mig och min kära familj igår. Skagen it was. Underbart! Sol, stad, hamn, strand, bad i hav (Imponerande va?), restaurangbesök med mera. Great!


En lycklig Nathalie vid mötet av de två haven Skagerak och Kattegatt =
Strömt och förbjudet att bada, därav kläderna.

Puss /N

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så himla söt! <3

(Fin klänning;P)

2009-07-05 @ 23:43:41
URL: http://theairibreathe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0