Off to Greece

Sista inlägget nu innan jag far iväg till Rhodos, Grekland i en vecka! :) Yihaaa! (Eller något sorts glädjetjut i den stilen). Packningen är i full gång. Det känns alltid, alltid, som om man har glömt något. Men tror att jag har läget under kontroll, frågan är bara om så är fallet för resten av familjen. Förhoppningsvis! :) Gud vad härligt det ska bli att komma bort från detta annars så vardagliga tråkiga ställe. Longing for fun, shopping , sunbathing and greeks! Yes, here I come! :)

Lyckades inte riktigt hålla mig borta från shoppingen igår. Men till mitt försvar så är det ju en väldigt tricksig sak när affärerna ligger precis inom räckhåll....jag befann ju mig liksom i stan.

Näe, nu blir det till att återgå till packandet! Goodbye everybody! Ses om en vecka då jag förhoppningsvis kommer att ha fått riktigt mycket färg! :-)



Puss / Sandra, who waves bye-bye! :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ha det megabraaaaaaaaaa tjejen! Hitta en go grek va ;) <3

2009-07-14 @ 15:17:36
URL: http://saxie.blogg.se/
Postat av: Edit

Ville ju hinna träffa dig innan ... :( Men ha det så skönt så får vi ses nätnär du kommit hem :D (hoppas detta går att lläsa för jag ser nämligen inte texten :S) Är d Puss!!

2009-07-14 @ 16:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0