Natta på hal is

Stora Holm idag. Halkkörningen har länge varit ett framtidsmoment i mitt liv jag fruktat. Vet ni vad? Det var sjuuukt KUL!
Hade det dock varit i verkligheten hade jag kört på kanske sex älgar, fyra bilar och kört av vägen ett antal gånger. Mindre kul. Men det är det halkkörningen går ut på. Man ska få uppleva hur det är att vara med om dessa problem och inse hur stor skillnad en fartminskning kan göra.
Ni skulle allt ha sett en lycklig Nathalie där. Satt helt själv i bilen för första gången i mitt liv. Helt själv! Vilken frihet. Funderade där ett tag på att ta bilen och köra därifrån. Men gubben som snackade med oss genom radion hela tiden kom på mig: "Bil fem, du har kört för långt. Bil fem backa, inte sticka iväg med bilen! Haha" Okej okej! ;)

Var nyss på Lotta på Liseberg med Sandra. Riktigt lyckat. Bra artister, bra låtar, go stämning och inte så värst mycket regn. I like.

Gonatt, nu ska jag sova. Vissa gick faktiskt upp halv sex i morse..
Puss /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0