Mitt livs bekännelse på en blogg.. Förlåt.

Jag ska erkänna en sak. Nu kommer det:
Jag vill ner till Göteborgs hamn klockan fem på morgonen och fota soluppgången. Jag vill kolla på vänner säsong 4 hela natten och käka godis. Jag vill ha besök när jag är på danslägret på Marstrand. Jag vill träffa en galen familj. Jag vill sjunga och dansa galet. Jag vill skratta som aldrig förr. Jag vill bo på en fransk balkong. Jag vill spela yatzy nere vid ån. Jag vill ta en trip till Köpenhamn. Tro mig, jag vill det mer än något annat.

Men vad gör jag? Jo, jag sitter på McDonalds en timme helt själv och sen befinner mig vid ett cyckelställ med en främling. Får ett sms, men skiter i det. Sen är balkongen borta..

Jag förstår om ni inte fattar ett skit. Det är meningen ;) Det är bara jag som fattar. Men det är sådan jag är; konstig och en emotion-girl.

Puss /N

PS. Ursäkta vissa design fel på bloggen, vet inte vem som varit där och pillat?.. Ska försöka fixa det. Men körkortet först!

DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0