If you ever ever ever change your mind

Dagens raggningsreplik: Heeej, vad snyggt hår du har! Vill du hänga med?
Jovisst, jag brukar hoppa in i främlingars bilar och åka med... Där såg jag verkligen beviset på hur omogna killar är i trafiken! Körde som galningar på den lilla vägen och gjorde en U-sväng mitt i allt. Och för vadå, ge en komplimang för mitt hår? (med utväxt!!!!) Okej.

Mysdag med Jennie idag. Vuxenpoäng till oss igen. Tog bilen ner till willys och handlade lite mat för att sedan laga lite. Blev ingen jättehit dock. Sen spådde vi hela våra framtider.. Yes.
Åkte även ner till Ica senare med Edit för att handla lite småsaker inför resan. Fredag bejb!

Puss och gonatt /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0