Goodbye you guys + snart hej då till mig också!

Nu är de officiellt borta. Och med officiellt menar jag att jag har bekräftat det här. Ja, våra kära grannar har nu åkt hem till landet bortom. De for över Atlanten för några dagar sedan. I'm going to miss you guys...even though you were a litte too young for me to talk to. But you know, I learned a lot from you. Thank you, good bye! Jag vet, är lite crazy. But hey, that's who I am!

Hade det jätteroligt i lördags när vi var och hälsade på våra kompisar i Dalstorp. Johan heter han som är lika gammal som mig och han är grym på elgitarren. Jag spelade och sjöng lite egna låtar och andra låtar också, och då kunde han bara helt spontant lägga några stämmor bakom. Lät riktigt bra! Det var jättekul också! :) Sedan spelade vi ju en hel del Mario-Kart, vilket jag såklart suger på...men det är skitkul ändå. :D

Idag blir det stan med Olivia. Förhoppningsvis har de sänkt klädpriserna ännu mer nu...måste ju spara till resan, men är shoppingsugen!

Helt klokt, vi åker ju om bara två dagar. Two days, baby! Two days!!!! ;-)



Goa milkshakes som jag & syrran mixade ihop rätt ofta under vår första sommarlovsvecka. Härliga minnen från den tiden! :-)

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0