Movie-time

I have it. I have it! I HAVE IT! I HAVE IT!
Okey, nu kanske ni undrar vad fan det är jag har och det ska jag tala om för er. Filmen! Yes, Marley and me! Har letat som en galning i tre dagar nu eftersom jag visste att den skulle komma ut den 22:a juli. Och nu fanns den äntligen i affären! I am happy! :) Okey, hur kan en liten dum film göra en lycklig egentligen? Jag vet inte, men det är ju inte vilken film som helst, det är ju världens bästa. Tycker jag i alla fall. Så därför är jag glad! :)

På tal om filmer. Jag och O såg Harry Potter och halvblodsprinsen igår. Den var riktigt bra, precis som de andra Harry Potter-filmerna. Men den här var rolig också, många vitsiga kommentarer. Jaha, då var det bara att vänta igen tills nästa film kommer ut. Den sista boken ska ju göras till två filmer.



Ron, Hermione & Harry i den nya Potter-filmen.

http://www.youtube.com/watch?v=L0Jv5DFQW4M&feature=fvst



Marley and me. <3

http://www.youtube.com/watch?v=DhhqQrKyFQg

Så där, nog snackat om filmer då. Har inte riktigt vant mig vid att vara hemma igen. Vill tillbaka till solen! Men man har ju lite att ta itu med nu när man är tillbaka också. Som att hålla er läsare uppdaterade här till exempel. På måndag börjar jag sommarjobba också i tre veckor. Ser faktiskt framemot det. Men först måste jag vila upp mig nu i helgen, med tanke på att jag måste gå upp kvart över fem varje vardag ett tag framöver. Good luck till mig!

I hope you all are having a good time, wherever you might be at this very moment. Maybe you are laying, lazy on a sunbed just like I did a few days ago, yearning for a ice-cold coke. Or perhaps one can find you on the other side of the habisphere, eating hot spicy food in an Asian country. Or otherwise you might just be here in this country, trying to relax inside because of the lack of sunshine. Yeah, I just want to wish you all the best and please, try to enjoy the rest of the summer as well! :) (Engelskan tar jag verkligen allvarligt på nu, några mer böcker utlästa under semestern.) 

Puss på er / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0