Gästbloggare?

Hej!
Just nu känner jag mig som en gästbloggare. Vi tre lovade att vi skulle hålla denna blogg brinnande alla tre åren på gymnasiet! Just nu är det för det mesta bara Nathalie som håller det löftet, och såklart Sandra, men hon befinner sig just nu i Grekland.
Själv har jag nyss kommit hem ifrån en trevlig helg i Vara, med underbara vänner! (Min ursäkt, skulle inte tro det)
Har ingen bra ursäkt till att jag inte hållit det löftet...

Jag tror inte att ni missat att jag och Nathalie åker till Grekland om 5 dagar?! Jag kan inte tro att det är sant, snart åker vi!
Jag minns när vi satt och letade efter ett bra ställe att resa till (detta var i Oktober / november 2008) och det blev detta mysiga lilla ställe på Kreta, Platanias heter det. Mysigt vet vi i och för sig inte om det är det men med goda rekommendationer så tror jag att detta ställe kommer att vara precis det vi drömmt om!  :D

Jag ska inte skriva så mycket mer det blir så långtråkigt då, jag är ingen bra skribent.
Nu ska jag platta håret och sedan börja tänka på refrängen, finns ju vissa som host*...jobbar...

Nathalie, jag ska hålla mina tummar för dig imon så att de blir alldeles blåa! ;P

Puss & Snart Godnatt!
Edit

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det kommer bli great my friend! Och tack! Håll tummarna :D .. Puss N

2009-07-20 @ 11:28:24
URL: http://saxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0