Funderar på att gifta mig. Med vem? Ingen aning!

Jennie let me love you, ahaaa? You know I do anything for you? ;)
Vi tänkte faktiskt dra till psyket, och det hade nog varit bäst det. Vi är smågalna ibland. Men istället drog vi till Kungsmässan i Kungsbacka. Min idé, fråga mig inte varför. Men det var en lyckad idé! Båda två hittade saker vi behövde. Jag är rätt klar inför Kreta nu alltså. Längtar! Bra belöning efter fem veckors slit liksom.
Onyttiga var vi också, så pizza i Kungsbacka centrum blev det. Och skillad som jag är lyckades jag ringa mammi precis när hon också befann sig i den lilla staden, vilket resulterade i att vi fick skjuts hem. Movietime och trötta flickor = galentime.. Underbar dag helt enkelt!

Morgondagen blir mindre underbar. Stress stress stress. Jobba, övningsköra och plugga. Nu är det nära!!!
Nä nu ska jag upp om åtta timmar, kanske dags att gå och lägga sig.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0